Selamat Datang

WELCOME

Sunday, February 28, 2010

Sejarah sekolah SKTT






1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    Pertama sekali saya mengucapkan berbyk terima kasih kepada pengetua SKTT kerana inisiatifnya mewujudkan laman blogspot SKTT. Untuk makluman, saya adalah bekas pelajar SKTT dari tahun 1976 hingga 1981. Saya berasal dari kampung liku iaitu dekat dgn kampung gobek dan loni buleh masuk ke kampung saya melalu simpang jerangau ke Ladang Kerilla. Dahulu masa sy sekolah, saya menumpang lori estet tebing tinggi dari estet belakang bukit, dari kg Liku sy terpaksa berjalan kaki selama 30 minit utk sampai di Belakang bukit estet dan tumpang lori getah utk ke SKTT. Selalu nya saya keluar rumah pada pukul 6.10 pagi dan boleh tiba di SKTT pada pukul 7.20 pagi sekiranya tiada hujan atau lori tidak rosak. Alhamdullilah sekarang saya berjaya, terima kasih wahai para guru yg tidak jemu-jemu mencurah ilmu kepada anak penoreh getah. Kemudian saya sambung belajar di SMDMpr sehingga 1983, pada tahun 1985-86 ke sek. Men. Sains Machang, tahun 1988-92 ke UKM dan akhir sekali memperolehi ijazah PhD dari Universitu of nottingham, UK, pada tahun 2006. Sekarang saya bertugas di Agensi Nuklear Malaysia, Bangi, sebagai saintis. Sekiranya pihak sekolah SKTT memerlukan apa2 pertolongan bolehlah hubungi saya menerusi email abejamel@gmail.com InsyaAllah akan saya usahakan jika mampu. Terima kasih wahai guru-guruku SKTT.

    ReplyDelete